Известие

Collapse
No announcement yet.

благодаря на колегите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: абе....

    Първоначално публикувано от Rider_alfa155
    то и аз сега съм със шампионки и съм доволен за сега но цхестно казано съм почти 100 процента сигурен че колата ми е 16 клапана утре ще погледна вин-кода за по сигурно мерси за съвета все пак
    промених подписа

    Колкото и да си сигурен НЯМА ДВИГАТЕЛ с ВЕРИГА и 16В Говоря за този случай.... Това че има два вала не означава, че е 16в

    Колата ти си е 8V... все пак не говориш със случайни хора от форума. Тука сме само фенове и собственици на такива коли от години :P :P
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #17
      ре

      ето малко инфо за колата
      определено са ме метнали на черешета или.....

      U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
      MVS: 167.156.0(0) | T.SPARK 1.8 SUPER'93
      Engine Stamp: AR67102
      Version Code: 167A4E
      Version: V2 | SUPER
      Engine Version: M2 | 1.8 T.S.
      Interior: 368 | VELLUTO GRIGIO CHIARO RIGATO
      Vehicle No: 00121688
      Engine No: 0054228
      Prod. date: 1994-09

      когато са и сменяли номерата в талона не съм мн сигурен
      както и да е
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #18
        имамизвестни съмнения че когато са регистрирали колата в пловдив са направили някаква шмекерия защото стария собственик е един мафиот... какво да кажаи за това питам следното..
        я кажете къде точно се намира табелата на мотора
        да погледна там какво пише
        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
        Suzuki GSXR 750 W настоящ
        Kawasaki KZ 440A вече бивш

        Comment


        • #19
          Aми - 8 клапанов двигател

          Произведен - Prod. date: 1994-09


          Метнали са те колега за съжаление.
          Което лошо няма - 8в двигателят си има едно безспорно предимство - 3 пъти по ефтина първоначално обслужване.
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #20
            абе все тая колата си е моя върви си и друго не ме интересува в краина сметка не е чак толкова важно
            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
            Suzuki GSXR 750 W настоящ
            Kawasaki KZ 440A вече бивш

            Comment


            • #21
              Ами виж не си първи метнат... Наистина е кофти и трябваше по-рано да се посъветваш във форума.. Имаше преди време и още един колега...Купува си Алфа 155 98г. от горубляне...За съжаление после се оказа, че е 1.8 92г. Такива неща се правят с 1-2 ма познати в кат и 40лв. за почерпка..

              Иначе и по вин си излиза 1.8...

              Единственото разминаване е това AR67102 номера на енджина го провери на металната табелка на предния капак... И ако съвпада...Вече ще може да си сигурен, че колата ти е 1.8....

              А AR67202 е за 2.0...

              Едит: изобщо да не ти пука...Ако колата ти е читава си заслужава...А и тъкмо сега ще имаш много по евтина потдръжка... И консумативи и обслужване
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #22
                благодаря колега задължен съм като се прибера от работа първо това ще видя
                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                Comment


                • #23
                  наи малкото няма да купувам 16 повдигача а само осем
                  sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                  Suzuki GSXR 750 W настоящ
                  Kawasaki KZ 440A вече бивш

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от VFTI
                    Няма какво да пуска. Щом е с верига е 8клапанов двигателя 143коня. А купето се вижда, че е старото. Така че колата е 94г. или по стара. Няма други възможности.

                    Иначе недей съжалява Взел си я за хубави парички, а и този двигател е много по евтин за обслужване. Само си промени подписа, защото когато колегите ти дават съвет ще мислят, че става въпрос за 97г., което означава много по различен двигател и консумативи и съвети...

                    Видях, че и за свещи пита. На този двигател може да сложиш обикновенни ендополюсни по 4лв. бройката Denso... Аз съм с такива и ела виж дали някой може да ме бие на гонка :P :P Ноу ченс
                    И моита е със старото купе бре.
                    АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                    FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                    Comment


                    • #25
                      Тая кола няма АБС
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #26
                        да да трябва вече да сменя темата ще го направя веднага извинявам се
                        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                        Suzuki GSXR 750 W настоящ
                        Kawasaki KZ 440A вече бивш

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от VFTI
                          Няма какво да пуска. Щом е с верига е 8клапанов двигателя 143коня. А купето се вижда, че е старото. Така че колата е 94г. или по стара. Няма други възможности.

                          Иначе недей съжалява Взел си я за хубави парички, а и този двигател е много по евтин за обслужване. Само си промени подписа, защото когато колегите ти дават съвет ще мислят, че става въпрос за 97г., което означава много по различен двигател и консумативи и съвети...

                          Видях, че и за свещи пита. На този двигател може да сложиш обикновенни ендополюсни по 4лв. бройката Denso... Аз съм с такива и ела виж дали някой може да ме бие на гонка :P :P Ноу ченс
                          Дали пък никой не може да те бие на гонка????
                          АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                          FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Rider_alfa155
                            наи малкото няма да купувам 16 повдигача а само осем
                            Колегите са прави.осем клапановия мотор е евтин за поддръжка.
                            На мен сега ни идват на двойна цена консумативите.Не се оплаквам.Разликата във вървенето е огромна
                            АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                            FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                            Comment


                            • #29
                              е няма начин да не е огромна разликата, аз примерно моята не съм я взел да я пускам по гонки и тук таме но се е случвал;о по някой път да правя простотии с нея(маи маи през цялото време) вдигал съм 215 на летището в сливен става доста мудна като одари 200
                              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                              Suzuki GSXR 750 W настоящ
                              Kawasaki KZ 440A вече бивш

                              Comment

                              Working...
                              X